poniedziałek, 10 czerwca 2013

Lody bakaliowe w formie mydła? LUSH, Sultana of Soap

Świeże lody bakaliowe, biała czekolada, orzechy, rodzynki bakalie. Czy dzisiaj będzie jakiś przepis na pyszny deser? Nie, dzisiaj będzie mój nowy ulubieniec do mycia - Sultana of Soap od Lush. Nie dość, że apetycznie pachnie, to jeszcze apetycznie wygląda. Nie mogę się zdecydować, czy wolę Sultanę czy jednak Honey, I washed the kids, nad którym ostatnio rozpływałam się w zachwytach.

Sultana of Soap, jest najbardziej kremowym mydłem, ze wszystkich mydeł firmy Lush. Jest nawet bardziej kremowa, niż mój zimowy hit Snowcake. Nie wysusza mojej skóry, tak jak tradycyjne mydła i żele pod prysznic z supermarketu/drogerii. Aby nie było za słodko, dodam, że podczas używania odpadają z mydła suszone kawałki bakalii. Mi to nie przeszkadzało. Ponieważ mydło jest bardzo kremowe, mam wrażenie, że przez to szybciej się zużywa - szybciej rozpuszcza przy kontakcie z wodą i ciałem. 100 g kostka Sultana of Soap kosztowała 3,35£.

Lubicie naturalne mydełka? Polecacie jakieś inne firmy?   

30 komentarzy:

  1. Nie probowalam jeszcze ich mydelek, ale strasznie mnie kuszą ;) Niemniej jednka nie mam sumienia na razie kupowac, jak wiem ze w szafce sa conajmniej 20 zeli :P Niech no tylko je zuzyje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja testuję naprzemiennie Lushowe mydełka i żele z Balei ;)

      Usuń
  2. Właśnie myślałam dziś o tym, że dawno nic nie pisałaś i brakuje mi Twoich postów :) A tu jest post dziś i to jeszcze o mydełku, które bardzo lubię :)
    Bardzo lubię naturalne mydełka, mam sporo "mydlanego materiału" do testów, także pewnie z czasem Ci coś polecę :)
    Pozdrawiam cieplutko i ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję się, ostatnio po zmianie pracy trochę przepadłam :) Mam nadzieję, nadrobić zaległości niedługo. Bardzo jestem ciekawa, co polecisz ze swoich mydlanych zapasów ;) Również ścieżkam, też tęskniłam!

      Usuń
  3. Zdecydowanie wolę jak nic mi nie odpada podczas mycia :) czyli przygarnęłabym chętnie te wszystkie "wynalazki" ale bez odpadających bakalii, płatków i innych bajerów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście Lush ma również w ofercie takie bez bajerów ;) Polecam np. Snowcake albo Rockstar.

      Usuń
  4. Ależ TY kusisz tym Lushem chyba się pojadę do pobliskiego miasta :) A tak swoją drogą to masełko wygląda bardzo smakowicie :) Jak kawałek ciasta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co lepsze, tak samo apetycznie pachnie, jak wygląda :)

      Usuń
  5. Miałam to mydełko - b a j e c z n e :) ale fakt szybko się zużywa, niestety :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie, że to przez jego "kremowość", tak szybko się kończy

      Usuń
  6. Kochana juz miałam pisać do Ciebie, gdzie przepadłaś ;) Mydłko wygląda przecudnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jesteś :* postaram się już więcej nie przpadać na tak długo ;)

      Usuń
  7. Eh muszę przestać czytać o Lushu bo jak się w końcu do niego dorwę to nie ręczę za siebie :D mydełko brzmi i wygląda kusząco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dokładnie tak miałam :) Raz sie dorwałam i teraz końca nie widać :)

      Usuń
  8. Mmmm aż chciałoby się zjeść, tak apetycznie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej apetyczne ze wszystkich lushowych ;)

      Usuń
  9. Szkoda tych bakalii do mydła :P Bardzo apetycznie przez to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja znajoma ich nawet spróbowała, podobno dobre ;)

      Usuń
  10. aż by się chciało zjeść :D

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię Sultanę.. jest dość wysoko na mojej mydełkowej liscie :) ale wolę Honey :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogę się zdecydować, które bardziej lubię :)

      Usuń
  12. Moje ulubione mydło z Lusha! :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Marzę o tym mydełku i dosłownie śni mi się po nocach! Póki co produkty Lush nie w moim zasięgu :(.

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię Sultana, ale Honey I Washed kocham :D

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie tez dzis Lush - uwielbiam :)wiem że nikt nie lubi zostawiania linków do siebie, ale w ten sposób możemy się wszyscy odnależć :)
    http://mybeautyjoy.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  16. I admire the valuable facts you provide inside your content. I will bookmark your weblog and also have my youngsters check up right here frequently. I am fairly positive theyll learn lots of new stuff here than anybody else!
    giochi di calcio

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałabym otworzyć swój salon kosmetyczny i zastanawiam się nad tym gdzie kupić wyposażenie salonu masażu i jeszcze urządzenia spa. Wiem jednak, że jest to bardzo duża inwestycja i sporo pieniędzy musiałabym wydać za jednym razem. Z drugiej strony i tak wyjdzie mi to taniej, niż miałabym kupować każde urządzenie z osobna... Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet? Wybrałam sklep Newfacebeauty.pl, http://lampa-lupa.pl/, http://myjka-ultradzwiekowa.pl/, http://e-hurtownia-kosmetyczna.pl/.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz