wtorek, 11 grudnia 2012

Bath & Body Works, przegląd zimowych świeczek

Jakiś czas temu zrobiłam zamówienie z Bath&Body Works z USA. Wśród nich znalazły się małe wersje świątecznych świeczek. Świeczki mają 36 g, producent zapewnia, że będą się palić przez ok. 10 - 15 godzin. Jednorazowo nie można palić świeczki więcej niż 3 - 4 godziny. Święta tuż, tuż więc, mam nadzieję, że chociaż trochę wprowadzę Was w świąteczny nastrój ;)


Zapachów świąteczno-zimowych jest mnóstwo. Wybrałam cztery:

Frosted Cupcake - pachnie wanilią, cukrem i masłem. Zapach słodki i apetyczny. Przypomina mi świeczkę z Ikei o zapachu lodów waniliowych.

Marshmallow Fireside - o zapachu pieczonych w kominku pianek marshmallow. Bardzo mi sie podoba, ponieważ nie jest przesłodzony. Zapach pianek został przełamany nutą zapachu drewna.

Cinnamon & Clove Buds - pachnie cynamonem i goździkami. Podobno jest tam wanilia, ale jej nie wyczułam :) Ten zapach podoba mi sie najbardziej, ponieważ obecnie uwielbiam wszystko co pachnie cynamonem i goździkami.

Winter - pachnie zimą :) Wyczuwam w nim zapach igieł sosnowych i drewna. Dosyć oryginalny i nie słodki. Przyszła zima, śnieg leży, więc dzisiaj zapalę tę świeczkę.


Jakie są Wasze ulubione zapachy zimowe? Czy zapach potrafi Was wprowadzić w świąteczny nastrój? Mnie zdecydowanie tak :)

14 komentarzy:

  1. ja na święta lubię najbardziej świeczki, czy też olejki aromaterapeutyczne o zapachach z nutkami pomarańczy, cynamonu, imbiru :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja ulubiona kompozycja zapachowa o tej porze roku! Lubię też herbatki z takimi dodatkami :)

      Usuń
  2. ale boskie! ;) są w sprzedaży w PL? muszą pachnieć naprawdę świątecznie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno widziałam u nas Marshmallow Fireside i chyba Winter. Poza tym, są u nas dwa piękne zapachy, których żałuję, że nie kupiłam: Mahogany Teakwood i (chyba) Fireside. Ok, nie pamiętam tej drugiej nazwy, wiem, że była czarna :)

      Usuń
  3. kocham świeczki :) pędze po nowe do IKEI ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Ikei najbardziej lubię świeczke lody waniliowe. Teraz jest jakaś nowa o zapachu jodły, choinki, czy czegoś takiego. Też się wybieram kupić :)

      Usuń
  4. Hej, zostałaś wyróżniona jako Liebster Blog,
    zapraszam http://oneandonlyagg.blogspot.com
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja najbardziej lubię słodkie zapachy n zimę. Typu karmel, wanilia, coś co będzie otulać pomieszczenie. Tak nawiasem mówiąc, nie wolałaś kupić w PL? Chyba, że nie jesteś z Warszawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najbardziej by Ci się podobał zapach Frosted Cupcake. Jestem z Warszawy, ale miałam okazję kupić tam :)

      Usuń
  6. uwielbiam zapachowe swiece.. mam do Ciebie pytanko, jak robisz, ze nie masz wokol zdjec takiej obramowki ? Ja nie wiem jak mam to zrobic, zawsze mam taki szary cien wokol zamieszczonego zdjecia.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz wejść w ustawienia szablonu. Szablon -> (Publikowane w blogu) Dostosuj -> Zaawansowane -> Obrazy -> Przy "Kolorze obramowania trzeba wybrać" Przezroczyste lub kolor Twoich postów (u mnie jest o biały #ffffff)

      Usuń

Dziękuję za komentarz