niedziela, 23 grudnia 2012

Bath & Body Works, świąteczno-zimowe mydła antybakteryjne do rąk

Ostatnio opowiadałam Wam o świeczkach z Bath&Body Works. Dzisiaj chciałam przedstawić zapchy świąteczno-zimowe mydeł antybakteryjnych, bo za trzy dni mój post będzie przeterminowany ;) Przedstawione zapachy występują również w świeczkach, balsamach, żelach pod prysznic, żelach antybakteryjnych itd. Moim ulubionym produktem z B&BW są mydła do rąk i tylko je tam ostatnio kupuję. 


Pierwsze trzy mydełka są w formie pianki - Gentle Foaming Hand Soap. Bardzo przyjemne podczas mycia rąk i nie wysuszają skóry. Już o nich wspominałam przy okazji ogólnego postu o Bath&Body Works. Wybrałam następujące zapachy:

Vanilla Bean Noel - połączenie wanilii i karmelu. Słodki, ale nie za słodki. Przypomina mi zapach śmietanki do kawy w proszku.
Candy Cane Bliss - bardzo słodki zapach, połączenie kandyzowanej wanilii i mięty pieprzowej. Pachnie dokładnie tak, jak świąteczne łakocie o tej samej nazwie.
Winter Spiced Vanilla - pachnie jak aromat waniliowy do ciasta. Przyjemny, ale szału nie ma.

 
Kolejne trzy mydełka jakie wybrałam, to Deep Cleansing Hand Soap - głęboko oczyszczające mydła do rąk. Mydła mają formę gęstego żelu z lekko peelingującymi drobinkami. Bardzo podoba mi się ich forma, szkoda, że na razie nie są dostępne w Warszawie. Wybrane przeze mnie zapachy to:

Winter Candy Apple - zapach kandyzowanych jabłek ze szczyptą cynamonu i pomarańczy. Świeży i świąteczny, jeden z najładniejszych z tej serii.
Winter Cranberry - mieszanka z żurawiny, jabłek i czarnych porzeczek. Zapach świeży i apetyczny. Zdecydowanie owocowy i brak w nim wszechobecnej wanilii ;)
Iced Ginger Bread - pachnie dokładnie jak piernikowy ciastek! Połączenie imbiru z cynamonem jest ostatnio moim ulubionym połączeniem zapachowym. Chyba najbardziej świąteczny zapach ze wszystkich, które wybrałam. Mój faworyt, bardzo oryginalny zapach.



Na koniec chciałabym życzyć Wam 

Wesołych Świąt!

http://myvintagemending.blogspot.com/

13 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie mam dostępu do Bath & Body Works, bo na pewno skusiłabym się na Iced Ginger Bread :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobny zapach ma w swojej kolekcji The Body Shop - Ginger Sparkle. Czekam, aż przecenią go po świętach ;)

      Usuń
  2. Zaciekawił mnie Candy Cane Bliss, Tobie również wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście jest to bardzo ciekawy zapach, nie spotkałam go nigdzie indziej. Dziękuję :)

      Usuń
  3. Nie znam tej firmy, ale zapachy brzmią niesamowicie apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firma rzeczywiście robi ciekawe zapachy, polecam świeczki. Jakiś czas temu widziałam świeczką o zapachu świeżej bagietki :)

      Usuń
  4. te mydełka są niesamowite... chciałabym mieć WSZYSTKIE!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ich mydła (Coconut Lime Verbena pachnie pięknie!) Teraz kosztują tylko 3$ za sztukę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie bym kupiła, bo mi się już kończą. Ja zapłaciłam niewiele więcej :) 20$ za 6 szt.

      Usuń
  6. BBW maja piekne zapachy, mam jeden z ich lotionow- uzywam jako krem do rak- czasem posmaruje szyje, zeby zapach sie lepiej 'unosil' :)
    Bedac w stanach korzystalam z ich produktow bardzo czesto, teraz nie mam juz dostepu ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię ich zapachy. Są oryginalne i mają bardzo duży wybór. W Warszawie są dwa sklepy, ale niestety nie ma takiego wyboru i takich cen, jak w Stanach.

      Usuń

Dziękuję za komentarz